Menu

Cart

VIP

VIP program

VIP program je určen pro stálé zákazníky. Je to jednak naše poděkování za jejich věrnost a též ocenění faktu, že stálí zákazníci nám stromky obecně vracejí ve velmi dobrém stavu a nebývají s nimi komplikace typu nedostupného telefonu, rušení objednávek na poslední chvíli, nedochvilnost při předání a vyzvednutí atp. Každý rok máme přibližně polovinu nových a polovinu stálých zákazníků, takže se ti noví nemusejí bát, že se na ně nedostane. VIP zákazník získává výhodu předobjednání stromků před oficiálním spuštění, předobjednávky jsou zpoplatněny nad rámec ceníkových cen. 

Do VIP programu bude zařazen každý, kdo:

1.) si od nás alespoň jednou půjčil vánoční stromek. 

2.) má založený zákaznický účet.

Od Vánoc 2017 včetně přiřazujeme VIP k zákaznickým účtům automaticky (neplatí pro objednávky bez registrace).

Pravidla:

Zákazník, který si půjčil stromek 1x získává nárok na VIP stupeň 1.

Zákazník, který si půjčil stromek 2x a více získává nárok na VIP stupeň 2.

Zákazníci VIP 1 si budou moci předobjednat stromky až 24 hodin před oficiálním spuštěním objednávkového systému. K předobjednávce VIP 1 bude v košíku přičteno 100 kč.

Zákazník VIP 1 nemusí využít předobjednávky a může si objednat až při řádném spuštění systému. V takovém případě se poplatek nepřičítá.

Zákazníci VIP 2 si budou moci předobjednat stromky až 48 hodin před oficiálním spuštěním objednávkového systému. K předobjednávce VIP 2 bude v košíku přičteno 200 kč.

Zákazník VIP 2 si může předobjednat stromky i v čase určeném pro VIP 1. V takovém případě se přičítá poplatek VIP 1, tedy 100 Kč.

Zákazník VIP 2 nemusí využít předobjednávky a může si objednat až při řádném spuštění systému. V takovém případě se poplatek nepřičítá. 

Zákazníci VIP 1 i 2 si mohou stromek půjčit i na delší dobu než 14 dní (podle aktuálních vypsaných termínů půjčení) pod podmínkou, že zajistí, aby stromek nebyl uvnitř déle než 14 dní a po zbytek doby jej umístí někam ven (terasa, balkon, zahrada atp.). Chladnější místnost nestačí, stromek musí být opravdu venku. 

Jednou získaný VIP status zákazníkovi zůstává i pokud jej k objednávce v aktuálním roce nevyužije. 

Pro ověření stavu VIP se přihlaste do administrace svého účtu a v něm uvidíte jaké máte přiřazené zákaznické skupiny - možnosti: "default", "VIP1" a "VIP2".

přihlásit nebo registrovat